Telefon Sorunlarına Formatlı Çözüm


 Günümüzde insanların vazgeçilmez eşyalarından birisi olan telefonlar yoğun kullanıldıkları için zaman içinde yavaşlama sorunu ve uygulamaların açılmaması sorunlarıyla karşılaşabiliyorlar. Bu amaçla açtıkları format atma web sayfasında kişilerin telefonlarını formatlayarak sorunlardan kurtulmalarını öneriyorlar. Videolu anlatımlarıyla kişilere formatlama işlemini nasıl yapacaklarını görsel olarak paylaşıyorlar.
 Farklı Modeller İçin Anlatım
 Hazırladıkları format bilgisi verme sayfalarında farklı telefon marka ve modelleri için anlatım yapıyorlar. Bu sayede kişiler telefonların modeline göre videolu anlatımı açarak izleyip anlatılanları telefonlarına uyguluyorlar. Böylece sayfa olarak kişileri akıllı telefonlarında yaşadıkları sorunlardan kurtarmayı amaçlıyorlar. Videolu anlatım yaptıkları telefon markaları arasında Samsung, Lenovo, Huawei, Asus, İphone ve Casper markaları yer alıyor. Kişilerin telefonlarına anlatılanları uygulayabilmeleri için telefonun modelini bulmaları ve anlatılanları birebir uygulamaları gerekiyor.
 Tabletlere Yönelik Resimli Anlatımlar
 Cep telefonları dışında tabletlerinin formata ihtiyacı olanlar için tabletlere yönelik resimli anlatımlar yapıyorlar. Tabletin sıfırlanması için yapılacakları maddeler halinde adım adım anlatıyorlar. Böylece kişiler anlatılan adımları uygulayarak tabletlerinin sorunsuz çalışmasını sağlayabiliyorlar. Genellikle casper tablet modelleri için resimli anlatım yapıyorlar.

Yorumlar